Hej - hur kan vi hjälpa till?
Välj en kategori för att snabbt hitta det du letar efter:
Order
Hur returnerar jag en vara?
Om du har fått en fel vara, eller inte vill ha varan ändå, vänligen kontakta vår support inom 2 dagar. Detta gäller alla dagligvaror.
Jag har inte fått min orderbekräftelse
Börja med att kolla in din skräppost/skräppost. Vissa e-postklienter kanske inte alltid skiljer mellan riktiga e-postmeddelanden och skräppost.
Du kan alltid logga in på din profil och se om beställningen har gått igenom. Här kan du ev. även skriva ut en ny orderbekräftelse.
Hur ändrar jag min leveransadress?
Om paketet beställs inom samma dag, vänligen kontakta oss omgående så att vi kan korrigera adressen till din beställning. Vi kan kontaktas på: 51 88 83 59 eller tak@worldmart.dk
Kan jag redigera en beställning?
Om paketet beställs inom samma dag, vänligen kontakta oss omgående så att vi kan tillgodose dina önskemål. Vi kan kontaktas på: 51 88 83 59 eller tak@worldmart.dk
Kan jag returnera begagnade produkter?
Enligt. Du kan alltid skicka tillbaka de varor som har använts men vi bedömer alltid omfattningen av hur mycket varan har försämrats i förhållande till ev. återförsäljning. Vi återför sedan försäljningsvärdet till ditt konto.
Vid försäljning av dagligvaror ger köplagen i princip ingen ånger- eller reklamationsrätt, men om du tror att något oavsiktligt har hänt din vara under frakten, ta en bild på varan och skicka den till oss.
Vilka är dina fraktpriser?
Kommer mer här
Jag har inte hämtat ut mitt paket, vad händer?
Har du inte hämtat ut ditt paket i paketkartongen så skickas det tillbaka till oss efter 7-14 dagar.
Du kommer då att bli kontaktad så att vi kan ta reda på vad du vill.
När kan jag beställa senast för att få nästa dag?
Vi skickar dina varor till kl 19.00 på vardagar och fram till kl 14.00 på helger.
Vilka betalningsmetoder har du?
Vi accepterar alla vanliga betalkort som VISA, Mastercard, VISA Electron och givetvis även Mobilepay.
Ångerrätt
När du handlar på Worldmart erbjuder vi 365 dagars returrätt på alla icke-livsmedelsprodukter. För att få pengarna helt återbetalda krävs att produkten är i samma skick som när du fick den.
Öppettider
Hos Worldmart är våra kunder viktigast, därför finns vi nästan alltid tillgängliga. Du kan kontakta oss fram till kl 19 alla vardagar, dit skickar vi även varor. På lördag kan vi kontaktas fram till kl 14.00, dit skickar vi även dina varor med leverans till nästa dag.
Betalning
Leverans & retur
Produkter
Mitt konto
Vi är redo att hjälpa dig
Vår kundtjänst står redo att hjälpa dig både före och efter ditt köp med alla frågor du kan ha.
Ring oss
(+45) 51 88 83 59Öppettider (GMT +1)
mån-fre 08-18
Skicka oss ett e-mail
hej@worldmart.dkÖppettider
mån-fre 08-18